Ми не готові платити за процес у підборі персоналу

Буває так, що після місяця роботи над вакансією керівник так нікого і не вивів на роботу. Це поганий результат не лише для Замовника, а й для рекрутингової компанії. Чому? Та тому, що основний гонорар агенція отримує, коли вона знайшла кандидата, і він вийшов на роботу. Передоплата, яку бере агентство, покриває лише рекламний бюджет та мінімальні витрати на вакансії. Прибуток компанія отримає лише тоді, коли зайде основна сума.

Я заплатив передоплату і що?

Мінуси роботи «тільки за передоплату» ще й у тому, що такий результат говорить про відсутність розуміння між рекрутером та замовником. Іншими словами, рекрутер, працюючи щодня над вакансією, чітко розуміє, які коригування потрібно внести, щоби вакансія була закрита. Наприклад, якщо кандидати не доходять на співбесіду до керівника, то умови, які ми пропонуємо – не зрозумілі чи цікаві. І якщо керівник готовий брати ці коригування у роботу – тоді вакансія закривається.

«Не дійшли – значить, не мої кандидати»

Іноді керівник каже, «та й нехай частина кандидатів не дійшла, то це не мої кандидати». Такий підхід лише посилює ситуацію, оскільки довге «миготіння» вакансії на сайтах лише підтверджує думки кандидатів, що з компанією щось не так. Тому ми рекомендуємо чітко реагувати на зворотний зв’язок, який дає ваш рекрутер.

Презентація компанії – важлива інформація для прийняття рішення кандидатом

З чим ми зіткнулися ще під час аналізу «незакритих вакансій» – це неувага до презентації компанії керівником, а також проведення співбесіди, яка не те, що не надихає, а демотивує кандидата у прийнятті пропозиції.

Процес підбору персоналу – це процес, результат якого залежить на 50% від рекрутера і 50% від керівника. Будь-який інший розподіл зусиль не дає очікуваного ефекту. Ми бажаємо Вам успіхів у підборі правильного персоналу!

Введіть ваш e-mail у форму нижче
і раз на місяць ми надсилатимемо
корисний контент на пошту. Без реклами.