Вибір співробітника та вибір автомобіля

Хочемо з вами обговорити дії керівників, через які вони даремно зливають гроші при пошуку фахівців. Сенс розкриємо на прикладі.

Вчора спілкувалися із новим потенційним замовником. Потрібен керуючий СТО з певним досвідом. Йому вже надали на розгляд 20 відібраних кандидатів, але не з одним не зустрічатиметься.

У чому ж питання, що не так?

Керівник каже, що не ті.
Заходимо з іншого боку. Запитуємо: «Як ви дійшли того, що потрібно звернутися до рекрутингової компанії?».
На що власник відповів: «Бачу, у вас досвід є, отже, самі знаєте, кого шукати, бо багато часу на все це йде».

Справді, часу та сил дуже багато витрачається. Саме про це ми й говоримо одразу.

Все від того, що шукаємо важливого спеціаліста-керуючого для бізнесу, а чітких параметрів оцінки немає. Щоб сформувати ці параметри важливо скласти портрет максимально корисного кандидата. Чомусь частина власників вважає це само собою зрозумілим. А якщо ми – рекрутери, то тим більше маємо знати, хто потрібен.

Ні, на жаль, це зовсім не так. Це як при виборі автомобіля. Начебто з маркою визначилися, приїхали в салон і не беремо перший, а починаємо уточнювати по комплектації, дізнаємось можливості, вивчаємо характеристики. Якщо не влаштує швидкість розгону до 100 – можемо перейти на іншу марку.

Отак і з персоналом. Кожен власник бачить користь фахівця у чомусь своєму, індивідуальному.

Адже навіть із аналогічного напрямку не завжди розглядають кандидатів. Коли є вимірювані параметри оцінки кандидата, ми починаємо бачити саме таких, дізнаватися про них, а це означає, що фахівця знайдемо швидше і точніше.

Цей крок у рекрутингу недооцінений, хоча він є вкрай важливим, навіть життєво необхідним, що економить час, гроші, ще й нерви.

Бажаємо всім успішного пошуку корисних спеціалістів для свого бізнесу!

Введите ваш e-mail в форму ниже
и раз в месяц мы будем присылать
полезный контент на почту. Без рекламы.