Негативні відгуки про роботодавця

Так як половину свого життя ми проводимо на роботі, бажання відчувати себе на робочому місці комфортно – природно. Кожен хоче отримати роботу в компанії, яка виплачує гідну заробітну плату, має комфортабельний офіс, дружній колектив, кар’єрний ріст, гарантії і т.д.

Інформація про майбутнього роботодавця дуже важлива!

Якому джерелу довіряти:

  • рекрутеру,
  • своєї інтуїції,
  • враженням після зустрічі з керівником або
  • негативним коментарям про компанію?

З досвіду нашого кадрового агентства багато кандидатів беззастережно довіряють відгукам, які залишають колишні співробітники компанії. Це не завжди правильний шлях збору інформації. Найкраще один раз побачити все своїми очима і прийняти рішення. Часто буває так, що люди працюють в одній компанії і одному все подобається, а іншому ні.

Ідеальних компаній не буває!

Йти в компанію з сумнівами – це ризикований шлях нескінченного пошуку роботи.

Поведінка людини, що залишила негативний відгук, пояснюється бажанням підвищити почуття власної значущості. Так само, як люди, які розповсюджують чутки, вона підвищує свій авторитет за допомогою попередження. Копітка робота над негативними відгуками також викликана необхідністю перекласти відповідальність за свою власну невдачу в даній компанії на «когось» або на «щось».

Причиною невдачі на роботі буває недолік необхідних знань, навичок і низький рівень відповідальності за виконання поставлених завдань. Багато людей, коли не справляються і не можуть показати результат своєї роботи, шукають причини цього в зовнішньому: неправильно поставлена задача, необ’єктивний керівник, немає необхідних умов і багато іншого.

Наша компанія ЦСБ «Олександрія» регулярно стикається з подібними ситуаціями і можу сказати, що на співбесіді ми завжди попереджаємо кандидатів про складнощі, з якими їм доведеться зіткнутися.

Людей, які схильні виправдовувати свої поразки зовнішніми факторами і залишають негативні відгуки, завжди видно на співбесідах. У відповідь на питання «Чому вирішили піти з останнього місця роботи?» такі кандидати дають довгу необґрунтовану характеристику колишнього роботодавця. Такий здобувач схильний до створення інтриг і поширенню негативної інформації, тому, ймовірність того, що йому запропонують роботу – сильно знижується. Якщо неприємна ситуація на минулому місці роботи мала місце бути, то викласти її варто коротко, конструктивно, обов’язково враховуючи і свої помилки теж.

Що кажуть наші кандидати про відгуки:

«Я завжди перевіряю відгуки співробітників. Думаю, що остаточне рішення буду приймати після зустрічі з директором. Зазвичай співробітники ніколи не залишають схвальних відгуків, це роблять зацікавлені особи»

Вірити чи не вірити відгукам?

Бояться негативних відгуків не потрібно, але орієнтуватися на думку інших людей не варто.

Читаючи негативні відгуки на сайтах, пам’ятайте, що одну і ту ж ситуацію кожна людина оцінює по-різному, тому дану інформацію не можна назвати об’єктивною.

Більш надійними для збору попередньої інформації про потенційного роботодавця будуть офіційні джерела, які повідомляють про роки роботи компанії, шляхи її розвитку, позиції на ринку.

Для прийняття пропозиції про роботу або відмову важливо зважене рішення – тут і аналіз інформації, і особисте враження після зустрічі з керівником, і інтуїція, і мотивація.

Негативні відгуки – це нормальне і природне явище для будь-якої компанії.

 

Потрібен персонал? Наше агентство з підбору персоналу ЦСБ «Олександрія» завжди готове надати Вам якісні послуги з пошуку, підбору та оцінки персоналу, а також консультації експертів-рекрутерів в разі самостійного пошуку співробітників!

Введіть ваш e-mail в форму нижче
і раз на місяць ми будемо надсилати
корисний контент на пошту. Без реклами.